Tuesday, August 25, 2009

y MEMANG bespren aku :)

post sebab takle nak diam je

Al-Kisah.....

pade suatu hari, K bertanye pade si A
"nak access
itu boleh?"
A pon respon pade K
"mintak a kat Y tak silap aku R dah bagi kat dia"
make K pon bertanyelah kepade Y dengan soalan yg same
lalu penoh macho nye Y berkate pade K
"cari sendiri :)"
wakakaka siap ade smiley
tapi takpe

Y tu kan
kawan baik K

si K pon gtau je la kat A yg Y sep pasal nak gak pass tu (haha)

keesokan harinye
Y pon luahkan la perasaan kat blog dia mengatekan K ni kecot
kaki repot
K lak dengan KACAKnye berase
"g mam ah ko tetibe nak kate aku kecot ke kaki repot ke" (monolog dalaman)

tapi Y tetap
kawan baik K

K pon komen la kat blog Y
alangkah malangnye Y tak approve pon komen tersebot

macam tu ke gaye Y nak cakap K kecot?
takde pon cakap depan2, alih2 post kat blog
pastu invi, komen post tak berani approve

apekan daye...

Y
memang bespren aku :)

9 comments:

MeaBerry said...

waw. akhirnya. lpas 4 kali aku bace, baru paham. walaupun aku tak kenal si Y,K,R,A,B,C,S,E,R,etc

apekandaye.

ko memang bertfren aku...


heeeheeee

kelkatu^mabuk said...

o/ =)
btw, A == aalim | aleng | adam | alak | ana | amir | aney | agus |ayam | arakian | alaka | ajib | afeq |? apeq | ahmad | atul | atey | aped | asri | azrain | abbas | ali | azo | azman | aiman | aaba | abi | apis | afif | ahca | alex | ahchong | ah lai | alang | aku? =) dan laen2...
Y? == bespren K! XD~

penJelaJahJuJur said...

bwerkkk taleh bla 'K'

btw this post is sweet.

hobi mengumpul setem eh?

wadefak said...

hahaha
thanx mea :D

kelkatu^mabuk: A== adhmad? ;p
eena: ai laik setem >.<

limauais said...

erk..jgn gado2 bulan pose nih..
xelok..hahaha..
sabar itu sparuh dri iman ^^,

wadefak said...

ark
wani
kan aku tules Y tu memang bespren aku
:D

beldighah said...

sy kn ad~
lalalala

melor said...

oTL=3

bobrianto hensem said...

aku rasa aku pun tak tau sape ykrabcser tu. hint pls. b bukan aku kan?